Barion Pixel

Kérjük, olvassa el figyelmesen az Általános Szerződési Feltételeket, és csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, ha a szerződési feltételek minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltató adatai

Szolgáltató neve: Ré-Gi Szolgáltató és Kereskedelmi KFT.
Szolgáltató székhelye: 9027 Győr, Klapka utca 5. 1 em.5.
Szolgáltató telephelye: 9024 Győr, Baross Gábor út 61-63. (panaszkezelés helye, valamint termék-visszaküldés címe)
Adószám: 11122290-2-08
Bankszámla szám: 10918001 00000114 44580009 (Unicredit Bank)
Cégjegyzékszám: 08 09 002907
Telefonszám:  +36 30 460 2349
Szolgáltató elektronikus levelezési címe: info@mezsport.hu
Kibocsátó cégbíróság: Győri Törvényszék Cégbírósága
A szerződés nyelve: magyar
Szállítási partner, partnerek megnevezése: Express One Futárszolgálat, GLS General Logistics Systems Hungary Csomag Logisztikai Kft.
Központi vevőszolgálat: Express One: +36 1 8 777 400 GLS: +36 29 886 660
Email: Express One: ugyfelszolgalat@expressone.hu GLS: www.glsugyfel.hu

Megrendelések feldolgozása: munkanapokon 10-17 óra között történik, az adott nap 10 óráig beérkezett rendeléseket 1-3 munkanapon belül szállítja ki a futárszolgálatunk.
Munkanapok: hétfőtől péntekig. (Szombaton és vasárnap zárva.)
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje a rendelés-visszaigazolás alapján, ill. 2-10 munkanap
Megjelenített termékek ára: bruttó árak (27% ÁFA-val növelt, magyar Forintban (HUF)
Webáruház domain: www.mezsport.hu
A tárhely szolgáltató neve: Silicium Network Informatikai Kft.
A tárhely szolgáltató címe:  1146 Budapest, Cházár András utca 2. A. ép. 3. em 7.
A tárhely szolgáltató e-mail címe: info@webpark.hu
A tárhely szolgáltató weboldal címe: : www.webpark.hu

 

Alapvető rendelkezések

Jelen szabályzatban nem szabályozott kérdések tekintetében, valamint jelen szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is érvényesek.
Jelen szabályzat 2016.01.01-től hatályos. Jelen szabályzatot Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani, mely módosításokról regisztrált felhasználóit elektronikus levélben értesíti.
A webáruház biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. Az áruházban történő vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

Szerzői jogok

A webáruház jogvédelem alatt áll. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a webáruházban, valamint a webáruházon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a webáruház felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).
A webáruház tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.
A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a webáruház használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot az Ügyfélnek a webáruház felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A webáruház rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

Regisztráció

A www.mezsport.hu webáruházban történő vásárláshoz nem szükséges regisztráció, rendelését regisztráció nélkül adhatja le. Ha a regisztráció mellett dönt, a regisztráció során csak a legszükségesebb adatokat kell csak megadni (név, cím, telefonszám, e-mail cím).
Az esetleges vevő személyéhez köthető (szerződött partner, szerelő) kedvezményeket többnyire csak regisztrált vásárlóink vehetik igénybe. Amennyiben regisztrált, akkor a későbbi rendelések esetén már csak be kell jelentkeznie a már létrehozott regisztrációs fiókba az e-mail cím és a jelszó megadásával, így egyéb adatainak ismételt megadására nincs szükség.

A vásárlás menete: Termék kiválasztása

A vásárolni kívánt termék főbb jellemzőit az adott árucikk oldalán található termékismertetőben találja. Bizonyos termékek általunk feltételezett ismertsége esetén rövid leírást talál. A legtöbb termék esetében viszonylag több információt, esetenként pedig kifejezetten részletes ismertetővel szolgálunk. Amennyiben ennek ellenére sem sikerült minden szükséges információt megkapnia az adott termékkel kapcsolatban, javasoljuk, hogy rendelés előtt tegye fel kérdéseit elérhetőségeinken.

A vásárlás menete: Árak

A megjelenített termékek mellett feltüntetett áraink magyar Forintban (HUF) értendők és a hatályos Általános forgalmi adó mértékét (27% ÁFA-t) tartalmazzák. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk. A függőben lévő rendelések esetén előre nem látható módon bekövetkezett jelentős árváltozás (pl. nagymértékű infláció) esetén Fogyasztóval egyeztetünk a rendelés állapotának függvényében.
Feltüntetett akciós áraink minden vásárló részére azonosak és általában visszavonásig érvényesek.
Az esetlegesen megjelent téves árakért (pl.: számjegy elmaradása, felcserélődése stb.) felelősséget nem vállalunk. Minden esetben a rendelés-visszaigazolásban szereplő árat tekintjük a termékre érvényes árnak. Kérjük, minden esetben ellenőrizze és ha eltérést tapasztal, jelezze!
Fenntartjuk a jogot, hogy egyes saját/gyártói/importőri/képviseleti promóciókat, és/vagy egyéb kedvezményes vásárlásra ösztönző, ill. lehetőséget biztosító elemeket webáruházunkban közzé tegyünk, és azok igénybevételét webáruházunkba betérő minden Fogyasztó számára elérhető módon bizonyos feltételekhez kössük. (pl. adott értékhatár feletti vásárlás esetén járó ajándék stb.). Ezeket a hatályos Számviteli tv., ill. egyéb vonatkozó jogszabály alapján adminisztráljuk, számlázzuk és bonyolítjuk.

A vásárlás menete: Kosár

A vásárláshoz a kosárba kell tenni a kiválasztott termékeket. Ez még nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását. A kosár tartalmának megtekintéséhez a „Megtekintés” menüpontra kell kattintani, mely az oldal felső részén, a kosár grafika mellett található. A kosárba helyezett termékek mennyisége módosítható a kívánt darabszám helyes megadásával, és a „Frissít” link megnyomásával. A „Törlés” linkre kattintva a termék teljesen törlődik a virtuális kosarából.

A vásárlás menete: Rendelés

A kosarában lévő termékek megvásárlásához a „Pénztár” gombra kell kattintani, ahol az alábbi lépéseken haladhat végig a vásárló:
1.    Adatok megadása: Szállítási és számlázási cím megadása
2.    Szállítási mód kiválasztása: Futárszolgálat, Személyes átvétel
3.    Fizetési mód kiválasztása: Előre utalás, Utánvét, Készpénzes fizetés, Bankkártyás fizetés – Barion
4.    Megrendelés adatainak egyeztetése és véglegesítése megjegyzés megadási lehetőséggel. Itt van lehetőség megjegyzés megadására is.
5.    Fizetés.
Amennyiben rendelését véglegesítette, viszont a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor kérjük, a legrövidebb időn belül vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Az oldalon feltüntettet termék árak bruttó árak, és nem tartalmazzák a szállítás költségét. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 10:00 – 17:00 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés leadására. Amennyiben a vásárló megrendelése 10:00 óra után érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül feldolgozásra. Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerül sor. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

A szolgáltató köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb munkanapokra számított 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, akkor az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség, vagy szerződéses kötelezettség alól.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A vásárlás menete: Fizetés

A vásárlás összegének kiegyenlítése utánvéttel, előreutalással, készpénzzel (személyes átvétel esetében) vagy bankkártyás fizetésel lehetséges. Utánvétes fizetés esetén a csomag teljes díja az átvételkor fizetendő. Az utánvétes fizetés díja 690 Ft.
Szállítási módtól függően fizethet díjbekérő alapján előreutalással, közvetlenül a futárnak készpénzben, személyes átvétel esetében a telephelyen készpénzzel, vagy bankkártyával.

  •  Bankszámla szám (HUF): 10918001 00000114 44580009
    •    SWIFT: BACXHUHB
    •    IBAN: HU92 1091 8001 0000 0114 4458 0009

Bankkártyás fizetés – Barion

A Barion Smart Gateway egy teljesen hazai fejlesztésű, bankoktól független bankkártya és e-pénz elfogadására alkalmas fizetőkapu, amely verhetetlen árai mellett számos innovatív funkcióval rendelkezik. Használata még kényelmesebb a csupán egy perces regisztrációt követően. Mivel a bankkártya-számokat egy PCI DSS tanúsítvánnyal ellátott biztonságos rendszer tárolja, elég a regisztrált e-mail cím és jelszó megadása bármilyen eltárolt kártya használatához. A Barion webes felületén riportok, export lehetőség, valamint kiküldött havi számlalevél segítik az üzleti folyamatokat, illetve a hivatalos elszámolást. A tranzakciók valós időben zajlanak, és mobil applikációban is lehet látni a beérkező tételeket. A Barion felhasználók az ingyenes Barion applikáció segítségével egyre több boltban és vendéglátóhelyen mobillal is tudnak fizetni, anélkül, hogy készpénzt vagy bankkártyát kellene magukkal vinniük. A banki biztonságot az MNB felügyelete garantálja (MNB engedély: H-EN-I-1064/2013). A bankkártya visszaélések elleni védelmet rugalmasan és igazságosan kezeljük.

Szállítás, kézbesítés

A megrendelések állapotáról cégünk e-mailben értesítőt küld.
Futárszolgálat (házhozszállítás): a vásárlás során előzetesen feltüntetjük a mindenkori díjszabásunk szerint kalkulált értékhatár-alapú szállítási díjakat.

A csomagokat az Express One Futárszolgálat szállítja házhoz munkanapokon 8-17 óra között. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálatnak megadjuk az Ön telefonszámát, így a futár fel tudja venni Önnel a kapcsolatot kézbesítés előtt, illetve abban az esetben, ha bármi gond lenne a kiszállítással kapcsolatban. (Például nem talál senkit a szállítási címként megadott helyen.) A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A termékeket ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheti át.
A csomagszám alapján lehet a csomag után érdeklődni a mindenkori futárszolgálat ügyfélszolgálatán.

KELLÉKSZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS

  1. Ha az értékesített Termékkel összefüggésben hibás teljesítés történik, az Eladó az Ügyféllel szemben a Polgári Törvénykönyv rendelkezései, különösen a 6:159-6:167. §§ (kellékszavatosság) és a 6:175-6:176. §§ (jogszavatosság) szerint felel.
  2. A Webáruházban bemutatott Termékekre a gyártó vagy forgalmazó is vállalhat önkéntes jótállást. Ezen önkéntes jótállás (garancia) részletes feltételeit és időtartamát a jótállást vállaló személy által kibocsátott és a Termékhez mellékelt jótállási jegyen kell feltüntetni. A Polgári Törvénykönyv alapján a termékek gyártója termékszavatosság vállalására is köteles.
  3. A jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt, fogyasztóval kötött szerződés esetén 2 év alatt évül el. A gyártót termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított 2 évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár. A vásárlást követő 1 éven belül a Polgári Törvénykönyv alapján az Eladó ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a termék hibája gyártási eredetű.
  4. Az Eladó a Terméket köteles hibától mentesen átadni az Ügyfélnek.
  5. Az Ügyfél minőségi kifogását írásban, a következő postacímre: Ré-Gi Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.; 9024 Győr, Baross Gábor út 61-63., e-mailen az info@mezsport.hu címre nyújthatja be, vagy közvetlenül a weboldalon az űrlap kitöltésével. Ha a minőségi kifogás a Termékre vonatkozik, a Terméket is tanácsos mellékelni a kifogáshoz, hogy az Eladó megvizsgálhassa azt.
  6. Ha az eladott Termék hibás, az Ügyfél –a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezéseiben meghatározott fenntartásokkal és elvekkel összhangban – jogosult:
    a) kijavítást vagy kicserélést igényelni, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az az eladónak – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével az ügyfélnek okozott érdeksérelmet; vagy
    b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, vagy a szerződéstől elállhat, ha az eladó a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a vonatkozó jogszabályokban rögzített feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha az ügyfélnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és az ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, az ügyfél érdekeit kímélve kell elvégezni. A Fogyasztó és vállalkozás közötti – ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatások nyújtására irányuló – szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a kötelezett költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt.
  7. Az Ügyfélnek a kifogásban javasolt feltüntetnie az alábbi információkat: (1) a panasz tárgyát érintő információk és körülmények, különösen a hiba előfordulásának jellege és időpontja; (2) határozott kérelem arra, hogy az Eladó gondoskodjon arról, hogy a Termék megfeleljen az Adásvételi Szerződésnek, az Ügyfél Árcsökkentést kér, vagy el kíván állni az Adásvételi Szerződéstől; és (3) az Ügyfél kapcsolattartási adatai – ez megkönnyíti és felgyorsítja a kifogás kezelését az Eladó részéről. Az előző mondatban megadott szempontok mindössze ajánlások, és elmaradásuk nem érinti a kifogás elintézését, és az Eladónak azt a kötelezettségét, hogy a minőségi kifogást a 19/2014 NGM rendeletnek megfelelően kezelje.
  8. Az Eladó az Ügyfél kifogását azonnal, de legkésőbb a beérkezés napjától számított 5 munkanapon belül köteles kezelni. Amennyiben az Ügyfél kicserélést vagy a hiba kijavítását kérte, vagy Árcsökkentést kért és megjelölte azt az összeget, amelyre az árat csökkenteni szeretné, és az Eladó 5 munkanapon belül nem foglalt állást a kifogással kapcsolatban, a kifogás indokoltnak tekintendő.
  9. Ha a kifogás Eladó általi elintézéséhez vagy a kellékszavatossági igény érvényesítéséhez a Terméket át kell adni az Eladónak, akkor vegye fel az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot emailben: info@mezsport.hu vagy telefonon: +36 30 460 23 49.
  10. Kötelező jótállás: Eladónak azon termékek esetében, melyeknek vételára meghaladja a 10.000 forintot, Eladó köteles a 151/2003. (IX. 22.) Korm. és a 10/2024. (VI. 28.) IM rendelet alapján jótállást biztosítani a termékre a Fogyasztónak minősülő Vásárlónak. A jogszabályon alapuló, kötelező jótállás időtartama sávos elrendezésű:
    – 10 001 Ft – 250 000 Ft-ig 2 év,
    – 250 000 Ft felett 3 év.
  11. A kötelező jótállás hatálya alá tartozó termékek kínálatunkban jellemzően a fenti kategóriákba besorolható
  12. Ha a fogyasztó a kötelező jótállás hatálya alá tartozó fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, az Eladó nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyv aránytalan többletköltségéről szóló rendelkezésére, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. A kötelező jótállás hatálya alá tartozó termékek esetében a jótállás a vásárlás (webshopban vásárolt termék esetében a termék átadása, átvétele) vagy a beüzemelés napjával kezdődnek. A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
  1. Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során az Eladó megállapítja, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában az Eladó köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, az Eladó köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
    – Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában –, valamint ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, az Eladó köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, az Eladó köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
    – Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény Eladó részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – az Eladó köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, az Eladó köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

Az Eladó mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

A PANASZOK ÉS IGÉNYEK BÍRÓSÁGON KÍVÜLI RENDEZÉSÉNEK ÉS AZ ELJÁRÁSOK IGÉNYBEVÉTELÉNEK SZABÁLYAI 

  1. A panaszok felülvizsgálata és a kártérítési követelések érvényesítése bíróságon kívüli módjainak alkalmazása önkéntes alapon történik. Az Eladó nyilatkozatát a fogyasztói vitás kérdések megoldásának ügyében folytatott eljárásban való részvétel elfogadására vagy elutasítására vonatkozóan az Eladó papíron vagy más tartós adathordozón teszi meg, amennyiben a Fogyasztó által benyújtott panasz vagy minőségi kifogás következtében a vitás kérdés nem oldódott meg.
  2. Békéltetés: A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény alapján. Fogyasztónak minősülő Felhasználó – ha önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében jár el a Weboldal szolgáltatásainak igénybevétele során – a területi gazdasági kamarák mellett működő független, a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti illetékes, vagy kérelme szerinti békéltető testülethez fordulhat, melyek hatáskörébe tartozik a fogyasztó és az Eladó közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése, és e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. Az eljárás részletes szabályait a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV törvény 18-37/A. §§-ai tartalmazzák.
    A testületek elérhetőségei: www.bekeltetes.hu
  3. ODR EU Online Vitarendezés: A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára, az alábbi platformon: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.complaints.screeningphase
  4. A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel. Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheti el: http://ec.europa.eu/odr
  5. Fogyasztónak minősülő Ügyfél a fogyasztóvédelmi hatósági jogkört gyakorló, területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhat, amennyiben Eladó tevékenysége során fogyasztóvédelmi tárgyú jogszabálysértést észlelt. A Fogyasztó a lakóhelye szerint illetékes megyei kormányhivatalhoz fordulhat az alábbi linken megtalálható elérhetőségeken: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag
  6. A fogyasztónak minősülő Ügyfél kifogásainak bíróságon kívüli rendezésével kapcsolatos lehetőségekről további tájékoztatást az alábbi elérhetőségeken talál:

– Békéltető Testületi eljárás: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/bekelteto_testuletek
– Fogyasztóvédelmi hatósági eljárás indítása: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag
– Európai Fogyasztói Központ: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/europai_fogyasztoi_kozpont.

 

ELÁLLÁSI JOG

  1. A fogyasztó, aki távollévők közötti szerződést kötött, ideértve az Alkalmazás és a Fiók mint digitális szolgáltatások igénybevételére  irányuló szerződést is, 30 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, mely esetben kizárólag a jogszabályban meghatározott költségek megfizetésére kötelezhető (ez a rendelkezés meghosszabbítja a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet 20. § (2) bekezdésében foglalt 14 napos elállási időszakot). A határidőt megtartottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó a határidő lejárta előtt elküldi az elállási szándékra vonatkozó nyilatkozatát az Eladónak. A fogyasztó bármilyen egyértelmű nyilatkozata, amelyben kifejezi az Adásvételi Szerződés megszüntetésére irányuló szándékát, elállásnak tekintendő. Az elállásról szóló nyilatkozat például elküldhető:
    a. írásban a Ré-Gi Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.; 9024 Győr, Baross Gábor út 61-63. címre;
    b.elektronikus formában az info@mezsport.hu e-mail címre;
    c. elállási minta felhasználásával:


  2. A fogyasztó felhasználhatja az elállásra rendszeresített mintát, de ez nem kötelező.
  3. A fogyasztó elállási joga a Termék fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napját követő napon kezdődik. A fogyasztó elállási jogát gyakorolhatja már a megrendelés és a kiszállítás közötti időszakban is. Az elállás olyan Adásvételi Szerződés esetén, amely:
    a.Több Termék adásvételéről rendelkezik, ha az egyes Termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott Terméknek, több tételből vagy darabból álló Termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
    b.szerint a Terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,
    c.az átvételének napjától gyakorolható.
  4. A távollévők közötti megállapodástól történő elállás esetén a megállapodást úgy kell tekinteni, hogy az létre sem jött.
  5. Az eladó haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is (azonban, ha a fogyasztó kifejezetten a Webáruházban elérhető legkevésbé költséges fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.
  6. Az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. Az Eladó mindaddig visszatarthatja a visszajáró összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg az Eladót a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám, vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli.
  7. A fogyasztó köteles a terméket legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni kivéve, ha a vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. Kérjük, amennyiben csak lehetséges, mutassa be a Termék megvásárlását igazoló számlát.
  8. A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot (kipróbálás) meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Eladó fenntartja magának a jogot, hogy az esetlegesen a működés megállapításához szükséges használatot meghaladó értékcsökkenés mértékét meghatározza. Fogyasztó joga ettől függetlenül fennáll arra vonatkozóan, hogy az értékcsökkentés mértéke kapcsán békéltető testületi, vagy polgári peres eljárást kezdeményezzen
  9. A fogyasztó a Termék visszaküldésének csak a közvetlen költségét viseli. Az Eladó promóciós akció keretében javasolhatja a fogyasztónak, hogy az Eladó a fogyasztó által visszaküldendő termékeket maga veszi át a fogyasztótól.
  10. A távollévők közötti szerződéstől való elállási jog az alábbi megállapodásokkal kapcsolatban nem illeti meg a fogyasztót: (1) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti; (2) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a vállalkozás által nem befolyásolható, az elállásra meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ; (3) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak; (4) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében; (5) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza; (6) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel; (7) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor; (8) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából (ebben az esetben az elállási jog a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy Termékekre kiterjed); (9) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta; (10) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével; (11) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében; (12) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki; (13) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.
  11. Az Eladó egy ideiglenes promóciós kampány részeként megadhatja az Ügyfél számára a jogot, hogy az (1) bekezdésben említett esetekben meghatározott határidőn belül elálljon a szerződéstől a fenti 1. bekezdés b) pontja vagy a 11. bekezdés szerint.
  12. A szerződéstől való elállás esetén a Fogyasztó köteles tartózkodni a digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás használatától, és attól, hogy ezeket harmadik felek számára elérhetővé tegye.
  13. Cégünket a fogyasztó téves csomagfeladása kapcsán keletkezett kárához kötődő felelősség (például határidő, ingyenes visszaküldés, egyéb visszaszállítási mód, kártérítés) nem terheli. A nem webáruházunkban vásárolt tévesen visszaküldött csomagok esetében cégünk nem kötelezett a termék felelős őrzésére, sem kiemelt kezelésére.

Adatkezelés

Az webáruház használata során a www.mezsport.hu részére rendelkezésre bocsátott személyes adatokat a Szolgáltató bizalmasan kezeli, és nem adja ki harmadik fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a Szolgáltató alvállalkozója. (Pl: futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb.). Ezen adatokat a Szolgáltató kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Szolgáltató a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Szolgáltató bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított.
Adatainak törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@mezsport.hu e-mail címen.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Szolgáltató általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

JOGI HÁTTÉR

Általános Szerződési Feltételeink az alábbi jogszabályok alapján érvényesek:

210/2009. (IX. 29.) Korm. rendelet a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről
2013. évi V. törvény (Polgári Törvénykönyv)
151/2003 (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
1995. évi CXIX. törvény a kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről
2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
2005. évi CLXIV. törvény a kereskedelemről
2008. évi XLVIII. törvény a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól
2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
45/2014. (II.26.) Korm. rendelet A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól (hatályos 2014.06.14-től)

Bevásárlókosár

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
A termék nincs raktáron Értesítést küldünk, amikor újra elérhető ez a termék, ezért kérlek valós e-mail címet adjál meg.